Membrii Pro Life din Marea Britanie sunt consternați de decizia unui post de televiziune de a difuza un material promoțional pentru un subiect atât de controversat precum avortul. Un astfel de material nu ar trebui promovat în același mod în care facem reclamă la săpun, detergenți sau mașini, a declarat unul dintre protestatari. „Această reclamă va determina mai multe femei să fie angrenate în industria avorturilor”, a afirmat Peter Sanders de la Christian Medical Fellowship. Până în acest moment materialele publicitare în favoarea avorturilor sunt interzise în Marea Britanie, dar doar dacă organizația obține profit din acest lucru. Marie Stopes International, clientul care a comandat reclama respectivă, este o organizație non profit și nu folosește cuvântul avort în reclamă. Materialul de 30 de secunde folosește doar întrebarea Prea târziu? apoi le îndrumă pe femei să sune la un anumit număr de telefon.

Sugerând că avortul este încă o alegere a consumatorului nu face decât să trivializeze viața umană și contravine spiritului Actului pentru avort care a fost promulgat în 1967 și care acceptă un număr restrâns de avorturi pentru cazuri extreme. Acest gest a distorsionat total semnificația legală pentru a permite avortul în masă la cerere. A declarat Peter Sanders.

Ruben Ologeanu

Topics #avort #pro life #protest